משפצים את המטבח? תחשבו על בטון מוחלק

בטון מוחלק לבית

 

ישנן אפשרויות רבות כאשר מתחילים בתהליך שיפוץ המטבח. החל מבחירת שיש המטבח, ארונות המטבח וכמו כן רצפת המטבח. אם בחרתם לשפץ את המטבח, משמע שאתם עושים בו שימוש רב ורוצים לשדרג את השהייה בו.

עם מגוון רחב של היצע, האם חשבתם על בטון מוחלק עבור רצפת המטבח שלכם? אם לא, הרשו לנו לספר לכם מהם היתרונות של בטון מוחלק ולמה הוא יכול להתאים למטבח שלכם-

סביבה ירוקה יותר

העולם נע לכיוון חיים ירוקים יותר וניתן לראות כי המודעות לסביבה אקולוגית רק עולה משנה לשנה. כשהדבר כך, למה לא להשריש סביבה ירוקה בתוך הבית שלכם? החלקת בטון היא אחת האפשרויות המומלצות ביותר לפנים הבית ובפרט למטבח. יתרה מכך, השימוש בבטון מוחלק עבור ריצוף המטבח שלכם יכולה להיטיב עם איכות הסביבה בכך שלא נעשים שימושים בחומרים חדשים המזיקים לאיכות הסביבה וכמו כן לדרי הבית.

אם אתם רוצים להיות בטוחים במאת האחוזים כי הבטון הוא ידידותי לסביבה, תמיד תוכלו לשאול את החברה מולה אתם עובדים ממה הבטון מורכב, האם הוא ידידותי לסביבה ומהם נוהלי הניקיון הטובים ביותר עבור רצפת בטון.

טיפול ותחזוקה נמוכים

כאשר המטבח הוא בין החדרים שנעשה בו הכי הרבה שימוש וכפות רגליים מתהלכות שם רוב היום, הסיכוי שיהפוך למבולגן הוא גבוה מאוד. כאשר אתם בוחרים בתהליך החלקת בטון, אתם בוחרים ברצפה שלא דורשת הרבה התייחסות כלל. הבטון אינו דורש קרצוף, ניקוי או שיוף דבר שיכול להוריד מכם משימות ולהקל על השהות במטבח. רצפות בטון נוצרות משטח חלק שדורש תחזוקה מינימלית כדי להישאר במצבו הטבעי, העברת סמרטוט רצפה פעם בשבוע יכולה לפתור את בעיית הלכלוך המצטבר.

לא יקר ואף חסכוני

תודו בזה או לא, שיפוץ מטבח הוא עניין יקר. מדובר בהוצאה גדולה אם החלטתם להחליף גם את המכשור החשמלי שלו ואת משטחי העבודה שלו. למרבה המזל (שלכם), ריצוף בטון אינו רק עמיד ומסוגנן, הוא אחד הפתרונות הזולים ביותר עבור מראה מהוקצע במטבח שלכם. כך שאם יש לכם תקציב מוכן מראש, דעו כי אם אתם בוחרים רצפת בטון, אתם בהחלט נשארים בתקציב שלכם אם לא חוסכים.

אתם רוצים שהמטבח שלכם יהיה הכי נוח, הכי יפה ומעוצב בצורה הכי טובה עבורכם. זה ברור, מי לא רוצה את זה? הטיפ שנשמח לתת לכם הוא שלא משנה היכן השיפוץ נעשה, חשוב להתחיל מלמטה למעלה. זאת אומרת, התחילו בתכנון הרצפה ועלו מעלה אל הארונות, השיש, ארונות עליונים ותקרה. כך, תהיה לכם האינדיקציה המושלמת לעיצוב נכון לפי צבע או סגנון שבחרתם וכאשר בחרתם בבטון מוחלק, הסגנונות שניתן להצמיד לבטון הם אינסופיים בין אם מודרניים ובין אם וינטאג'.

 
גלילה לראש העמוד