איטום גגות – מה חדש ב-2020?

Depositphotos_186453062_s-2019 (1)

כולנו אוהבים מאוד לקרוא לצוותים ישראליים לעשות לנו עבודות מקצועיות, הן אם זה בבית והן אם זה במשרדים שלנו, אבל לפני הכל, אנחנו רוצים לדעת שהצוות שאנחנו קוראים לו אכן מבין את העבודות המקצועיות, כי זה טוב ונחמד לקרוא לבעלי מקצוע ישראליים (כמו בזמני הקורונה בהם אנחנו אוהבים להרגיש שכולם חיוניים ולעזור אחד לשני) אבל דבר אחר זו מקצועיות לפני הכל, אז מה אנחנו צריכים בעצם לדעת לפני שאנחנו קוראים לאנשי המקצוע?

חורף יבש לא אמורה להיות בקשה גדולה

הרבה מאד מבתים בישראל חווים פעם ראשונה גשם חזק מאוד לאחרונה, ויותר מזה? זכרו שאנשים כל הזמן עוברים דירות, מה זה אומר? שבפעם הראשונה שאתם נכנסים לדירה, אין לכם באמת סיכוי לדעת איך החורף יעבור עליכם וחשוב מאוד שתתכוננו בהתאם, בדיוק כמו שאתם יודעים להכין את הרכב שלכם לחורף שלא חלילה תעשו תאונה בגלל צמיגים לא מוכנים וכד', חשוב מאוד שתכינו את המקדש הפרטי שלכם, הבית שלכם, לחורף יבש וכמה שפחות סיכונים על המצב הביתי שלכם.

איטום גגות על בטון מוחלק?

הרבה מאוד אנשים מציבים רצפון בטון עם שיפועים כאלה ואחרים, אך בשביל באמת למנוע מגשם שיחדור, לא תמיד יספיק הבטון המוחלק ולכן צריך עדיין להדביק יריעות ביטומניות אמינות לגשם הישראלי והחזק שנולד לאחרונה, מעבר לכך, זיכרו שהתקנים בארץ מאוד מחמירים (וטוב שכך) וחשוב מאוד שבעל המקצוע שלו אתם קוראים, שידע את זה וילך לפי הדרך הנכונה ביותר, כיום החוקים בנושא הזה מאוד חשובים, למשל כמו עובי של 5 מ"מ מינימום של עבודה ומן הסתם מריחות פריימר כאלו ואחרות.

אתם לא באמת אמורים להבין בזה כמו שאתם אמורים לקרוא לבעל מקצוע נכון ואיכותי, וכמובן שאם אתם צריכים עזרה בבחירת בעל המקצוע לאותו איטום גג כמו שצריך או אפילו לתיקון גג כזה או אחר, אנחנו פה בשבילכם ב-AB Design על מנת לעזור לכם לבחור את הצוות הנכון למקצוע.

גם אנחנו, אחרי הרבה מאוד שנים בתחום, עובדים עם הרבה מאוד בעלי מקצוע בתחום של איטום וזיפות גגות, עשינו הרבה מאוד עבודות ביחד כך שאם אתם רוצים צוות מנצח, הדרך הטובה ביותר זה לעבוד עם צוותים שרגילים לעבוד ביחד וכמובן לתת "גב" אחד לשני ולא להגיע למצב שחלילה אחד יאשים את השני בעבודה שלו.

 
גלילה לראש העמוד