באילו מקרים נדרשת החלקת בטון

מהו בטון מוחלק?

החלקת בטון זוהי שיטה בה מחליקים משטח בון עד שהוא מקבל מראה של ריצוף נקי וחלק. תהליך ההחלקה מתבצע על גבי בטון שיצקו אותו ביציקה סטנדרטית והוסיפו לו פיגמנטים. את החלקת הבטון מבצעים באמצעות מכשיר מיוחד המאפשר לבטון לקבל מראה אסתטי ומביא אותו לרמת גימור גבוהה.

אילו עבודות בטון ניתן לבצע?

בעבר היה נהוג לחשוב על בטון כחומר משעמם ומדכא שלא ניתן לעשות איתו שום דבר מיוחד. היום – ההפך הוא הנכון. מי שעוסק בתעשיית השיפוצים והבניה ומגדיר את עצמו כבעל מקצוע מיומן בוודאות יוכל להעיד כי השוק התפתח רבות ובאמצעות בטון ניתן לייצר מגוון רחב של דברים. ריצוף, קירות וגגות אלו רק חלק מהאפשרויות – מעבר להיותו חומר חזק ואיתן, הבטון מאפשר גם לעצב באמצעותו ולייצר משטחים ייחודים שונים.

חשוב לקחת בחשבון כי עבודות בטון הן לא פשוטות ולא מתאימות לחובבנים. את העבודות חייב לבצע אך ורק איש מקצוע אשר יש לו את ההכשרה הנחוצה והוא יודע לעבוד עם הכלים הייעודים. עבודות עם בטון כמו החלקת בטון או כשעולה צורך לנסר בטון הן מורכבות וחייבות להיעשות בדיוק מוחלט – גם בכדי להביא לתוצאות מקצועיות וגם בכדי להימנע מתקלות בטיחות.

אילו יתרונות יש בעבודות בטון שיוצרות בטון מוחלק?

החלקת בטון יכולה להתאים למגוון צרכי ריצוף. למעשה, שימוש נכון ומדויק בכלי העבודה להחלקת בטון יאפשרו להגיע לרמות גימור שונות ולהתאים את הבטון לחלל בו הוא מונח. למשל, כאשר רוצים לעצב את פנים הבית נהוג להגיע לרמת גימור מסוימת, בעוד רמת הגימור בחניות היא שונה. נהוג לבצע החלקת בטון בעת ריצוף חניונים, מדרכות רחוב, שבילים בגינה או בחצר, כניסות לבתים וכדומה. הבטון אינו חומר יקר ולכן ריצוף באמצעותו יכול להתאים לכל אדם ולכל כיס. מעבר לכך, עבודות בטון כמו החלקת בטון מתבצעות במהירות ואינן מצריכות שעות עבודות ארוכות. למעשה, תוך מספר שעות ספורות ניתן לסיים את יציקת הבטון ואת החלקתו. מעבר לחסכון בכסף, תוכלו גם לחסוך בזמן.

מתי צריך לעשות החלקת בטון?

החלקת בטון מתבצעת כאשר רוצים להעניק לחלל מראה ייחודי ויוצא דופן. הבטון המוחלק מגיע במגוון רחב של צבעים וניתן להתאימו לכל חדר ולכל סגנון עיצובי. בעוד הריצופים האחרים מאוד מקובעים ועתיקים, הסגנון של החלקת בטון מביא עמו מראה מרענן וחדשני ומאפשר ליצור אווירה מיוחדת בכל חדר וחדר. החלקת בטון נדרשת כאשר רוצים לשנות את הריצוף או כשבונים מבנה מן השלבים הראשוניים. ניתן לשלב את הבטון המוחלק כמעט בכל מבנה, החל מבתים פרטיים ועד בתי עסק, משרדים ועוד. בנוסף, הבטון המוחלק יכול להתאים גם לחללים פנימיים וגם לחיצוניים כגון ריצוף פטיו, תחליף למדשאות או למרפסות עץ.

 
גלילה לראש העמוד