החלקות בטון בפרויקט לשיפוץ בניין

החלקת ביטון

 

בטון מוחלק הפך בשנים האחרונות לפופולארי ביותר בשימושים שונים בעיצוב הבית, המשרד, החצר ומרפסות השמש. באמצעות השימושים השונים של החלקות בטון ניתן להקנות מראה מבריק ובאיכות גבוהה לאורך שנים רבות.

מהו החלקת בטון?

החלקת בטון היא שיטה בה מבצעים שיפוצים שונים בבניין, במקומות ציבוריים ואף בדירה עצמה. באמצעות שיטה זאת ניתן לתת לדירה מראה ריצוף נקי וברמת גמר גבוהה מאוד. הבטון המוחלק הוא למעשה בטון רגיל אשר נעשה ביציקה רגילה ומוסיפים לו פיגמנטים על מנת שיקבל את המוחלקות שלו. באמצעות מכשיר ההחלקה מחליקים את הבטון ומקבלים מראה נקי ברמת גימור גבוהה ובמגוון נרחב של צבעים. החלקת הבטון גורמת להגדלת חלל הבית ונותנת תחושת חמימות ונעימות שחסרה לנו ביום יום. כמו כן, שהרצפה עם בטון מוחלק נעים יותר ללכת עליה יחפים ומרגישים את המגע הנעים של הרצפה עם הרגליים. תחושה זאת נעימה עד מאוד לכל מי שבא במגע עם הרצפה עצמה.

החלקות בטון בפרויקט לשיפוץ בניין- למה הוא כדאי?

רוב הפרויקטים של שיפוצי בניין משתמשים בחומר החלקת הבטון בבניין עצמו מכמה סיבות עיקריות והן: באמצעות החלקות בטון בפרויקט שיפוץ בניין ניתן להשתמש בבטון למגוון נרחב של שימושים אשר כוללים: פנים הבית, חנויות, חניונים, מדרכות דקורטיביות, כניסות ועוד. יציקת הבטון מתבצעת באופן מהיר יחסית לריצוף כך שהיא חוסכת זמן יקר מאוד. מעבר לכך, עם החלקות בטון בפרויקט לשיפוץ בניין שיטת העבודה ליצירת הבטון המחולק מאפשרת גמישות עיצובית מאשר שיטות ריצוף אחרות שאנו מכירים. כלומר הוספת פיגמנטים לבטון המחולק מאפשרת קבלת משטח במגוון נרחב של צבעים מה שאין לנו בשיטות אחרות.

כיצד מתבצעת החלקות בטון בפרויקט לשיפוץ בניין?

החלקות בטון בפרויקט לשיפוץ בניין מתבצעת במספר שלבים שונים. ראשית,מכינים את התשתית כולל יישור השטח, הנחת רש ברזל ופילוס הרצפה. לאחר מכן יוצקים את הבטון, לאחר היציקה מבצעים את החלקת הבטון בהליקופטר. ההליקופטר הוא מכשיר שדומה למכונת פוליש אך על להבים מסתובבים והוא מוסיף פיגמנטים לרצפת הבטון על מנת להקנות לו מראה מבריק ויפה. לאחר שלושה ימים, חורצים את הבטון וזאת על מנת לאפשר לו מרווח והתרחבות ולמנוע סדקים שונים. במהלך השלבים ולאחר יציקת הבטון מרטיבים את הבטון על מנת שלא יתחמם יותר מדי. לאחר החלקת הבטון בהליקופטר, חריצת הבטון והתייבשות הבטון מושחים את משטח הבטון בסילר אשר מקנה לו מראה מבריק ומונע ממנו ספיגה של המים. כל הפעולות הללו מתבצעות במהלך שיפוץ הבניין, כך שבסיום השיפוץ אתם מקבלים בטון מוחלק עמיד ויפה לאורך שנים. באמצעות החלקת בטון בפרויקט לשיפוץ בניין ניתן לעצב בעיצוב מרשים כל דבר שתרצו בין אם זה בנייני משרדים, חללים ציבוריים, חצרות, מרפסות ועוד התוצאה אשר מתקבלת היא מרשימה עד מאוד וגורמת לתשומת לב רבה מצד אנשים.

 
גלילה לראש העמוד