חושבים על שיפוץ הבית? תחשבו על אדריכלות

אדריכל

אדריכלית

אם אתם מרגישים שאתם צריכים שינוי משמעותי בבית שלכם, נמאס לכם מהנראות שלו ולא מדובר דווקא ברהיטים הנמצאים בו. לפעמים קיים הצורך לשנות בעיניים את המראה שכל כך קבוע.

אך אם אתם לא חיים את עסקי השיפוצים, האם אתם יודעים מאיפה להתחיל או מה לעשות? עצה שלנו, פנו לעולם האדריכלות.

הנה הסיבות שלנו למה-

הבנה מלאה לשיפוץ שאתם רוצים- בחרת אדריכלית בתים פרטיים ואתם רוצים לצאת לדרך. הפגישות הראשונות שלכם עם האדריכלית יהיו פגישות היכרות. כך, תוכלו להכיר אותה יותר טוב והיא אתכם ולהבין בדיוק מה אתם רוצים מהבית שלכם בסופו של דבר. כאשר יש קו תקשורת פתוח עם האדריכלית שלכם, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את התוצאה הקרובה ביותר למה שרציתם אם לא המדויקת.

עיצוב ברמה גבוהה- נמשיך עם האדריכלית שלכם. מאחר ועברה את לימודי האדריכלות שלה בהצלחה והתמקצעה כמה שנים והתקשורת ביניכם מצוינת, תוכלו להיות רגועים ברמת העיצוב כאשר היא תוכל להציג בפניכם שרטוטים, הדמיות ואילוסטרציות שיראו לכם איך הבית שלכם יראה וכמו כן גם המלצות שלה שיוכלו למנף את נראות הבית שלכם.

פיקוח- מאחר והאדריכלות לא מסתיימת כשהשרטוט נגמר, אדריכלית בתים פרטיים תפקידה גם לתכנן את הבנייה וגם לפקח עליה. למעשה, היא פועלת עבורכם למען הרישוי של הבנייה, שיטוח שטח הבנייה והפיקוח על הנעשה באתר הבנייה שלכם. יתרה מכך, אם השיפוץ הוא רחב כפיים ואתם בינתיים גרים בבית אחר, האדריכלית שלכם תעדכן אתכם בתהליך מדי יום, שבוע או חודש לנוחיותכם.

ידע רחב להציע- גם אם אתם מדמיינים בראשכם חדר מסוים בצורה שיורדת להכי הרבה פרטים, לא בטוח שהדבר יוכל להיות מיושם בחיים האמיתיים. אך אל חשש. האדריכלית שלכם תוכל לתת לכם פתרונות חלופיים לא פחות טובים, להציע חומרים שונים שיוכלו לעבוד ולהתמזג עם חומרים אחרים ולתת לבית שלכם מראה שונה ומודרני.

היכרות עם אנשי מקצוע שונים- כאדריכלית שצברה ותק בתעשיית הבנייה, מן הסתם שהיא תכיר אנשי מקצוע איתם היא אוהבת יותר לעבוד מאשר אנשי מקצוע אחרים. הדבר יעזור לכם כאשר ישנם חומרים שתצטרכו לרכוש עבור השיפוץ. כשמחירים נמוכים לא פוגמים באיכות המוצר, אין יותר טוב מזה.

לסיכום, אם החלטתם על שיפוץ הבית שלכם, קחו בחשבון שמדובר בעבודה של כמה חודשים. התחשבו בתכנון עצמו כשאתם נותנים תשומת לב שווה לכל חדרי הבית החל מהמטבח ועד חדר השירותים של האורחים. כשאתם בוחרים לעבוד עם אדריכל או אדריכלית לבחירתכם באיזשהו מקום אתם מעניקים להם את המושכות וצריכים לתת להם לבצע את העבודה שלהם. אם תעשו כך, רק דברים יכולים לצאת משם.

 
גלילה לראש העמוד