חיפוי קירות עם בטון אדריכלי מוחלק

אחד הטרנדים הכי גדולים היום בעיצוב הבית והמשרדים, הם חיפויי קירות. יש העושים זאת עם בטון מוחלק, וזהו בעצם המראה הכי עדכני שיש. בטון מוחלק זהו בטון שעבר החלקה באמצעות מיכון ייעודי והוא מיישר את הבטון בצורה אופטימלית, עד שהוא ממש נראה כמו "טפט". יש שמטביעים גם לפני שהבטון מתקשה דוגמאות שונות ייחודיות ומה שהם מקבלים בסופו של דבר, זה קיר עם חיפוי בטון מוחלק בעיצוב אדריכלי מוביל.
בטון זה אחד החומרים הכי חזקים שיש בבנייה. מעבר לה יש לו מראה מאוד בסיסי ואותנטי. הוא לא נראה כמו שום ריצוף, והוא מעניק טקסטורה מיוחדת לקיר או לרצפה. המגמה היום היא לעשות חיפויי קיר עם בטון מוחלק וגם רצפה.

חיפוי מבטון מוחלק- ישרה יותר מפלס

עד כמה שזה נשמע קל, זה לא פשוט להחליק בטון. זהו חומר קשיח שמתקשה במהירות וצריך להספיק להחליק אותו, לפני שהוא יהפוך לחיפוי או לרצפה. צריך לעבוד ישר ואסתטי עד לחיפוי קיר ישר מבטון מוחלק. יש לבטון מוחלק הרבה מאוד יתרונות של עיצוב אבל גם של עמידות. אחד היתרונות הבולטים של חיפוי קיר עם בטון אדריכלי, זה שאפשר לעשות את זה בכל גוון שתבחרו וגוונים ברזולוציות הכי קטנות. אם לא עושים את זה נכון, הוא עלול להיסדק ולכן, כאשר אתם רוצים חיפוי בטון אדריכלי, אתם חייבים לבחור מומחים בתחום.

הסגנון של בטון מוחלק- מהייטק עד מודרני!

לראשונה חדר חומר הבטון כאלמנט אדריכלי לבתים בסגנון הייטק או בסגנון מודרני. מדובר על סגנון פשוט, עם קווים ישרים, בלי שום קישוטים ובהייטק שמחובר גם לסגנון תעשייתי, חובה שיהיה בטון ולא רק על הקיר גם על הרצפה, זה חלק בסיסי ביצירת הסגנון הזה. פשוט ומאוד גס, בלי שום טקסטורות, שלוקח את הממד התעשייתי של צינורות חשופים, בטון ועוד לעיצוב מרהיב. אחר כך נכנס הבטון גם לסגנון המודרני עם חיפוי קיר בטון וגם רצפה. בנוסף יש לבטון מוחלק עוד הרבה יתרונות כמו למשל, הוא נעשה ביציקה אחת ולא מורכב מכל מיני חלקי בנייה (כמו למשל לבנים, שעלולים להתפרק…) אפשר לעשות בטון בצריבה, עם גימור מט או גימור מבריק. להשתמש בבטון זה מאוד חסכוני ביחס לחומרים אחרים. אין צורך לטפל בו באופן מיוחד, ועלויות של חיפוי בטון זולות יותר מחומרים אחרים. מעבר לזה זה הטרנד הכי גדול היום בעיצוב הבית.

 
גלילה לראש העמוד