יתרונות מבנים יבילים מבטון

רוצים להיכנס לביתכם החדש, מבלי לחכות שנים מרגע החתימה על הרכישה? תוכלו לעשות זאת כבר היום בפתרון ייחודי ויעיל. על מבנים יבילים מבטון כבר שמעתם? מבנים יבילים ניתן להוביל (מכאן מקור השם) ממקום למקום. אין מדובר בבתים מוכנים, אלא בבתים אותם ניתן להרכיב על הקרקע המיועדת ברמת גימור מושלמת, כך שתוך 3 חודשים תוכלו לקבל את המפתחות לבית. שמעתם נכון! המשיכו לקרוא וגלו כיצד.

מהי בנייה קלה?

בנייה קלה היא צורת בנייה מהירה, שנפוצה בעיקר בעולם ורק בשנים האחרונות תופסת תאוצה גם בארצנו הקטנטונת. החומרים בהם משתמשים לבנייה קלה הם מגוונים ומדובר בחומרים התקפים גם בבנייה רגילה, כגון: בטון, פלדה, גבס ולוחות פייבר צמנט. את החומרים האלה מעצבים במפעל מיוחד, בהתאם לדרישות הלקוח, מובילים אותם לקרקע ומתחילים לבנות.

שני יתרונות מרכזיים

מבנים יבילים מבוססים על בנייה קלה וחוסכים המון זמן וכסף ללקוח. המחיר שלהם זול משמעותית ממחיר מבנים רגילים, עד כ-50% מעלויות הבנייה הקונבנציונלית, כאשר העלות גם ידועה מראש מתחילת הבנייה ועד קבלת המפתח. לא עוד תוספות בלתי צפויות ומרגיזות במהלך ובסוף הבנייה. היתרון הגדול השני, הוא זמן בנייה הקצר משמעותית מבנייה רגילה כך, שתוך חודשים ספורים תוכלו להיכנס לביתכם החדש.

תכנון והרכבה

בנייה קלה, מהירה וחסכונית לא אומרת שלא מושקעת בה מחשבה ואנרגיה בתהליך. מבנים יבילים מתוכננים בקפידה על ידי אדריכלים מנוסים ומקצועיים, תוך שימת דגש לכל הפרטים הקטנים והנלווים. בהמשך, מייצרים את החלקים במפעל, מעמיסים אותם על משאיות הובלה ומרכיבים אותם בשטח. כל התהליך הזה מקצר את זמן הבנייה עצמה באופן משמעותי, ביחס לבנייה קונבנציונאלית.

רמת הבנייה היא מדויקת להפליא ומתבצעת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הכוללת בידוד טרמי ואקוסטי, המאפשרת חסכון בחשמל בכל עונות השנה ושומרת על איכות הסביבה. כמו כן, מדובר במבנה חזק שעמיד לא רק בפני מזג אוויר קיצוני, אלא גם ברעידות אדמה ועוד. כל אלה הופכים את המבנה היביל, לפתרון אידיאלי לכל זוג צעיר.

רמת גימור מושלמת

כפי שהזכרנו, את המבנים היבילים בונים מחומרים שונים בהתאם לצרכי לקוח. לכן, גם בטון נכנס למשוואה. בטון מחזק את קירות הבית ומגן על יושביו מפני גורמים מטרידים ופוגעים מבחוץ. בסיום הרכבת הבית, אנשי מקצוע יבצעו עבודות גימור נרחבות ומקצועיות הכוללות צנרת, חשמל וכולי. נשמע דמיוני? כלל וכלל לא – במבנה היביל אפשר לשלב כל דבר שניתן לשלב בבית "רגיל". כיורים, אסלות, אמבטיות, מכשירי חשמל מכל הסוגים, כיריים ותנורי גז ואפילו מערכות חכמות – כן, כן, תשימו לעצמכם את זה טוב בראש – מי שבוחר במבנה יביל, אינו מתפשר כלל וכלל – נהפוך הוא! מי שבוחר לבנות את ביתו בבנייה קלה, נהנה מכל היתרונות של בית מיוחד מסוג זה, תוך שהוא נהנה מכל היתרונות של בית ככל הבתים האחרים.

 
גלילה לראש העמוד