כיצד לבצע הובלות בטון בצורה יעילה

הובלת ביטון

הובלת ביטון

כל אחד בישראל יודע שלא ניתן לבצע מעבר דירה ללא חברת הובלות מקצועיות, חברות הובלות יכולות לעזור בעוד מגוון רחב של מצבים גם בתעשיות השונות ולעתים המורכבות יותר. הובלות בטון למשל הן הובלות הרבה יותר מסובכות ובמאמר הבא נבין כיצד מבצעים אותן בצורה נכונה.  

מדוע כל כך קשה להוביל בטון?

בטון הוא אחד החומרים הכי חשובים שיש כיום בעידן בו אנו חיים, אך זה לא אומר שתהליך היצירה והשינוע שלו פשוט. יש מפעלים שלמים שיוצרים חלקי בטון בגדלים ובצורות שונות ולהעביר את החלקים הללו עד לאתר הבנייה זה דבר לא פשוט בכלל. הבנייה המתועשת שבה מייצרים את חלקי הבטון במפעל ואז מעבירים אותם לא לאתר הבנייה, הגדילה משמעותית את הצורך בשינוע חלקי בטון, כאשר לעתים יש צורך להעביר פסלים או חומות שיהיו שלמות. קשה להוביל בטון משתי סיבות: המשקל העצום שלו ואי היכולת להרים אותו באותה קלות כמו רהיטים או מוצרים שבהם יש אחיזה.

יש צורך במשאית גדולה להובלה

יש חלקי בטון רבים שצריכים לעבור שינוע מדויק ומקצועי ממקום למקום כאשר הרשימה שלהם ארוכה מאוד: חומות שיש להציב במגזר הפרטי והעסקי, חלקי בטונדות לאזורים שנמצאים בשטח אש, גדרות הפרדה לכבישים מהירים, קירות בטון מוכנים לבניין וכן הלאה. בכל מקרה ולא משנה באיזה חלק מדובר ומה גודלו, יש צורך במשאית. רק משאית יכולה להוביל את החלקים הללו כי בטנדר אי אפשר להכניס אותם בכל מקרה. בדרך כלל ההובלה תהיה כמותית ולא של חלק אחד אלא אם כן מדובר על פסל. משאיות כאלו יהיו לכל חברת הובלות.

שימוש בעגורן נייד, חזק ויציב

אין ספק שמשאית היא כלי ההובלה היחיד שבעזרתו ניתן להוביל חלקי בטון אך בסופו של דבר יש עוד כמה קשיים בדרך. אחד הקשיים הגדולים ביותר הוא כיצד להעלות את חלקי הבטון אל המשאית ועוד יותר מסובך, כיצד להעביר אותם על המקום הנחוץ. חברת הובלות מומלצת לא תעביר את החלקים עד לאתר הבנייה או למקום שבו יש צורך למקם את החלק, היא תסיים את המלאכה עד סופה וזה אומר להציב אותו במקום המדויק אליו בו הוא מיועד להיות. לשם כך יש צורך להשתמש בעגורן נייד וחזק, כזה שיכול להניף את חלקי הבטון בקלות וביציבות גם לגובה רב.

חברת הובלות בטון מקצועית

יש מגוון רחב של מנופים שיכולים לעזור לשינוע של חלקי בטון ויש גם משאיות בגדלים שונים שיכולות להיות יעילות למשימה. מה שבטוח זה שבכל מקרה את חייבים לבחור בחברת הובלות שמתמחה בשינוע חלקי בטון כדי לבצע את המשימה בהצלחה. חברת הובלות בטון מקצועית יכולה לעזור לכם ותוכלו למצוא אותה בקלות אחרי חיפוש קצר בגוגל. חברות אלו עובדות עם חברות בנייה באופן קבוע והמשימה עבורן תהיה פשוטה מאוד כך שאתם לא צריכים לדאוג.

 
גלילה לראש העמוד