ליטוש רצפות שיש ובטון

רצפות חדרים נותנות אווירות עיצוב מגוונות, צבען של הבלטות נותן הרגשה שונה לשהות בחדר, צורת וגודלן יכול בקלות לשנות את המראה הכללי של החדר ואפילו האבן ממנה הריצוף עשוי ישפיע על האקוסטיקה הכללית של החדר וכתוצאה ישירה ישנה את הרגשת השהות ואופיו הכללי של החדר כולו. האופציה לריצוף הינה רחבה, החל מעשרות סוגי אבנים שונות שניתן לבחור מהן, אשר כל אחת נבדלת מהשנייה באיכותן, אופיין ומחירן, ניתן גם לרצף באמצעות עץ ולהקנות אווירה שונה לגמרי לחדר.

ישנם מקומות אשר הריצוף שם הינו ריצוף בטון מלא, כגון חדרים ממוגנים וחדרי לחץ שונים. אך ריצוף, ככל דבר, נוטה לבלאי במהלך השנים, הרצפות מאבדות את שכבת הלק העליונה ואז מתחילות לצבור מאגרי לכלוך רבים כגון כתמי שמן וכתמי לכלוך שפשוט לא ניתן להסיר באמצעות ניקיון רגיל. לצורך כך ישנה האופציה של ליטוש מרצפות שיש וליטוש בטון.

ליטוש רצפות נועד בעיקר בכדי לנקות את הלכלוך אשר מוטבע בתוך הרצפה ולהחזיר לרצפה את המראה החדש והזוהר מבלי לבצע החלפת ריצוף מלאה, פתרון זה הינו פתרון מעולה בעיקר בעקבות הזולות שלו ביחס להחלפה מלאה של ריצוף וגם כמות הזמן אשר תצטרכו להשקיע בניהול הפרויקט הזה הינו נמוך בהרבה מכמות ההשקעה שיזדקק לה פרויקט דומה של החלפת רצפה מלאה. קיים מגוון רחב של אפשרויות פוליש, אציין כאן כמה מהן בכדי להקנות תחושה כללית ללמה עדיף לקחת דווקא פוליש.

פוליש רצפת בטון

פוליש זה מיועד ספציפית לרצפות בטון, אשר ידועות בתכונותיהן לספוג כתמי לכלוך רבים ללא היכולת לנקותם לאחר מכן, פוליש מיוחד זה יכול בנוסף לבוא עם האפשרות של יישור גובה הרצפה. פוליש זה יוריד שכבה קטנה של בטון ובעקבות כך יסיר את דק הלכלוך אשר על הבטון ויעניק לבטון מראה חדש.

פוליש רצפת שיש

זהו פוליש בעזרת אבן יהלום, סוג פוליש זה מתאים למגוון רחב של רצפות אבן, אך לא לכולן. בתהליך פוליש חודרני זה, איש המקצוע יסיר את השכבה העליונה מהבלטות בחדרכם, הדבר יעניק הסרה מלאה של כתמי שמן ואף לכלוך חלודה מכל רצפת שיש, לאחר מכן תתבצע הדבקה מחדש של הדבק אשר מחבר את האריחים ולסיום ניתן לבצע פוליש רגיל ופוליש קריסטל אשר יבטיח את החזרת הזוהר המקורי לרצפתכם.

קיימות עוד אופציות פוליש וליטוש לרצפות שונות ולתפקידים שונים. מומלץ להתיעץ עם איש מקצוע אשר מתמחה בליטוש רצפות על מנת שיוכל להעניק לכם את המידע הראוי ולתת עצה לגבי איזה פוליש יעניק את היעילות המיטבית ביותר לרצפת ביתכם.

 
גלילה לראש העמוד