למה לבחור ריצוף בטון בבית?

construction-work-2786286_640 (1)

 

הריצוף שתבחרו לבית יגדיר את סגנון העיצוב של כל הבית וישנה לחלוטין את החלל שלכם, ולכן ברוב המקרים בחירת אפשרויות הריצוף יכולה להיראות משימה מרתיעה. יש רצפות עץ, פרקטים, שטיחים מקיר לקיר, לבנים, ואינסוף אפשרויות אחרות. אז איך תדעו איזו אפשרות ריצוף כדאי לכם לבחור?

גם אם אתם מחליפים ריצוף ישן בכל הבית, בונים בית חדש או מתכננים לשפץ רק חדר אחד בבית, רוב הסיכויים הם שאתם מחפשים את הפתרון המעשי ביותר של סגנון ריצוף. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, מגמות הריצוף שמשתנות לאורך השנים, קשה לקבל החלטה אחת. אחרי הכול, אתם מקווים שהריצוף החדש שלכם יחזיק מעמד לעוד שנים רבות.

אם עד היום חשבתם שבטון מתאים רק למקלטים או שבילים, אתם לגמרי צודקים

אלו הם בדרך כלל המקומות שבהם ניתן לראות ריצוף בטון, כולל במוסכים או בגינות מרוצפות. ברוב המקרים בטון נקשר לשטחים חיצוניים של מבנים, אבל היום אפשר לבצע ריצוף בטון לבית, כולל במטבח, בסלון, בחדר השינה, במסדרונות, ובמרפסת.

נכון לשנת 2019 אין צורך יותר להסתפק בבלטות המצהיבות הדהויות, או אפילו בריצוף קרמיקה למטבח שפעם נחשב לפתרון הכי טוב למטבחים וחדרי אמבטיות.

ועוד משהו

אם נכנסתם לאתר הזה, כנראה שאתם מחפשים אפשרות מתקדמת ומסוגננת יותר של ריצוף לבית.  אז אם עד היום שמעתם על ריצוף בטון, אבל אתם עדיין לא בטוחים למה הוא כל כך פופולארי ובעיקר לא יודעים מה הוא יעשה לבית שלכם, בואו נדבר קצת על הנושא מבחינת יתרונות, ושיקולי תחזוקה ועיצוב.

אבל קודם כל, איפה ריצוף בטון ייראה הכי טוב?

התשובה היא איפה לא. ריצוף בטון לבית מתאים לכל חדר, כולל:

  • במטבח
  • בחדרי האמבטיה ובמקלחות.
  • בסלון.
  • בחדרי השינה.
  • במרפסת.
  • במוסך.
  • ובמגוון אפשרויות אינסופיות אחרות.

אפשרויות גימור שונות

ריצוף בטון לבית אפשרי להתקנה בכמה סגנונות גימור:

גימור מאט. בטון מלוטש שסופג אור ומותקן במטרה לשפר את הגוונים הטבעיים של הבטון הקיים.

גימור מבריק. מספק רמה נמוכה יותר של השתקפות אור טבעי, עם שמירה על המראה המלוטש.

גימור מבריק ברמה גבוהה. זהו סגנון הגימור הפופולרי ביותר של רצפות בטון, שמספק רפלקטיביות אור על מנת לשפר את התאורה בחדר. האור והצבע משקפים את כל החלל ומשדרגים את הריהוט והחפצים בחדר.

בוחרים את הצבעים שרוצים

אפשר לשפר את הריצוף בבית עם אפשרויות של בטון צבוע. הגוונים לבחירה מתחילים בגוונים של חום ועד גווני זהב וטורקיז בהיר, כך שיש מגוון רחב של אפשרויות צבעים לרצפות שלכם.

וזה לא נגמר כאן. תוכלו להתאים אישית את סגנון הריצוף לסגנון עיצוב הפנים של הבית, ולהדגיש חללים או היבטים מסוימים.

חומר שמחזיק מעמד לנצח

זהו אחד היתרונות של ריצוף בטון לבית. בהתקנה הולמת, הרצפה שומרת על המראה הטוב שלה במשך עשרות שנים, אפילו ברמת תעבורה גבוהה או הצבת או גרירת רהיטים ומכשירים כבדים.

עם הזמן, היתרון הזה יכול לחסוך לכם הרבה כסף ומאמץ כי אין צורך להחליף את הרצפות אחת לתקופה.

בשורה התחתונה, אתם מקבלים סגנון עיצוב מדהים ויפה במיוחד

רצפת בטון יוצרת אווירה מודרנית ותעשייתית למרחב הביתי שלכם. זוהי תערובת חלקה שיש לה אסתטיקה גבוהה ואפשרויות עיצוב רבות שמשתלבות עם אלמנטים מסורתיים ומודרניים.

אם רוצים לרכך את המראה "הקר" של הבטון, אפשר להוסיף כמה שטיחים מיוחדים וליצור סגנון עיצוב ייחודי משלכם.

 
גלילה לראש העמוד