מדוע רצפות מבטון הן הדבר הבא בעיצוב?

בשנים האחרונות הפך עיצוב בסגנון התעשייתי לשם דבר, כאשר כיום יותר ויותר אנשים מחפשים את הדרך להקנות לחלל בו הם נמצאים, מראה תעשייתי.

עיצוב כזה שנעשה בעיקר באמצעות רצפות מבטון, מקנה גם לבית וגם לחללי עבודה תחושה חדשנית, מודרנית עם נגיעות עיצוב יוצאות דופן, כאשר באמצעות עיצוב במראה התעשייתי ניתן לשדר יוקרה, יצירתיות ואיכות חיים.

קווים לדמותן של רצפות מבטון

כפי שהזכרנו, אחת הדרכים להפוך חללים מכל סוג לכאלה המעוצבים במראה תעשייתי היא באמצעות רצפת בטון, כאשר בטון דקורטיבי הינו בדרך כלל כזה שמיוצר בעובי של 8 עד ל 16 סנטימטרים עם מרצפות בריצוף בגדלים שונים ולפי התאמתן הלקוח.

עוד ניתן לרצף את המבנה בבטון דקורטיבי דק יותר שעוביו בין 2 עד ל 10 מילימטרים, כאשר בטון דק מתאים לחיפוי בטון קיים, או לחיפוי מרצפות ישנות.

כיצד הפך הבטון האפור והמשעמם, לשם דבר?

כאשר חושבים על המושג 'בטון' המחשבה נודדת אוטומטית אל בטון יצוק, אפור וכזה שאין בו חיים. עם זאת בשל הרצון לעצב מבנים בצורה יצירתית ולשלב בתוכם בטון, הפכו רצפות הבטון לאלמנט חי, ייחודי וכזה שיש בו המון אמירה!

כאשר רצפות בטון עשירות בגוונים מקסימים, המראה של הרצפות הופך להרמוני וחלק בעיקר כאשר על הרצפות פוליש, תוך שכיום ניתן לבחור בין שלל צבעים של רצפות בטון החל מגוונים אפורים כהים במיוחד עד לגוונים אפורים וכמעט לבנים!

היכן ניתן לפגוש בעיצוב עם בטון?

עיצוב מסוג זה הפך לפופולארי בבתים פרטיים רחבי ידיים, אך בזמן האחרון סגנון העיצוב גולש גם לדירות בגדלים בינוניים, לעסקים, חללי תצוגה, חנויות, מספרות, מסעדות, תעשיות ולכל מקום שרוצים להקנות לו מראה יוקרתי ומקסים.

רצפות בטון בהתאמה ללקוח

מלבד היופי והיוקרה שבטון משדר, חשוב לדעת כי ab-design מאפשרת ללקוחות שלה התאמה אישית של רצפות בטון ואלמנטים מבטון למראה מושלם של הבית והעסק.

באמצעות צוות המומחים שלנו ניתן להתאים לכל חלל את המשטחים המתאימים מבטון תוך יציאה מתבניות מוכרות וריצוף הבית בצורה יצירתית וחדשנית.

בנוסף באמצעות רצפות בטון, ניתן להקנות לבית ולכל חלל מראה תעשייתי אך גם נקי וכזה שמאפשרת רצפות חלקות ומבריקות בכל זמן.

אז אם אתם רוצים להתאים לחלל המבנה שלכם רצפות מושלמות – זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של ab-design וליהנות מהתאמה מושלמת!

 
גלילה לראש העמוד