שימוש בבטון דקורטיבי בעיצוב המשרד

 

עד לשנים האחרונות, בטון היה נחשב לחומר המוגבל לעיצוב תעשייתי, ולא נחשב כחומר גמר עיצובי. היום, הבטון משמש לעיצוב לא רק של משרדים ושטחי ציבור, אלא גם לעיצוב הבתים שלנו. בזכות מגוון הצורות שהוא מסוגל ללבוש, הבטון יכול למצוא את מקומו גם בעיצובי הפנים הקלסיים ביותר.

חומר מוכר זה ישתלב באותה מידה הן בבית עירוני מודרני והן במשרד ממותג שזה עתה עוצב מחדש עם ריהוט משרדי בגוונים ההולמים את המיתוג ועם כסאות משרד ארגונומיים חדשניים. 

כיצד והיכן אוכל להשתמש בבטון מבלי שהוא ייראה כחומר גולמי קר? 

עדיף להתחיל ביסודות – ברצפה. אריחי בטון בשלל גוונים, גדלים ומרקמים מאפשרים היום ליצור קומפוזיציות מגוונות, יצירתיות ומודרניות. אריחי הרצפה במשרד יכולים להוות בסיס מרשים מבחינה וויזואלית לעיצוב המשרד כולו.

 

  • מדוע כדאי לבחור ברצפת בטון למשרד?

 

    • רצפת בטון קלה לתחזוקה ולניקוי, פשוט מעבירים עליה מטלית לחה.
    • רצפת בטון היא עמידה, לא צריך להחליף את הריצוף לאחר מספר שנים של תנועה במשרד.
    • רצפת בטון נראית נהדר, כי המראה שלה מותאם אישית, בהתאם לעיצוב המשרד שלכם. הבטון תורם ליצירת רושם ראשוני טוב כשלקוחות פוטנציאליים או אנשי עסקים נכנסים למשרדים שלכם.
    • את רצפת הבטון ניתן להתאים בקלות – היא יכולה להציג את צבעי המיתוג של החברה, וניתן גם להטביע את הלוגו שלכם ישירות על הרצפה.

בחלל משרדי חשוב שהריצוף יהיה מושך ופונקציונלי. הבטון מציע מגוון רחב של גימורים וגוונים, וניתן לייצר את המשטח כך שייראה כמו שיש קר או עץ קשה. הגימור הפופולרי במשרדים רבים הוא בטון מלוטש, עם ברק גבוה ועמידות מיוחדת במינה.

רצפות בטון מתפקדות היטב בסביבה משרדים. העובדים יכולים לנוע בקלות בחלל, ואפילו להסיע על הרצפה את הכסא המתגלגל, במיוחד בהשוואה לשטיח מקיר לקיר. בנוסף, אם משהו נשפך על הרצפה, אפשר מיד לנגב ולנקות, והרצפה תיראה כחדשה.

רצפות בטון יכולות לבלוע רעשים, ולמנוע החלקה ובשילוב עם קירות מחופים בבטון תוכלו לעצב משרד בר קיימא עם עיצוב שיחזיק מעמד לאורך זמן. 

 

  • מדוע כדאי לבחור בחיפוי קירות עם בטון

 

חיפוי קירות באריחי בטון מובלטים, בגוון ובמרקם המתאימים לתכנית עיצוב המשרד שלכם, ישלימו את המראה העיצובי של המשרד שלכם.

מגוון הטקסטורות הייחודיות שניתן ליצור, לחיפוי קירות המשרד בבטון, מציע עיצוב פנים מקורי ומתאם אישית, שלא תראו באף מקום אחר.

פלאי הבטון האדריכלי

במהלך השנים האחרונות אנחנו עדים לפריחה אדירה של עיצוב פנים המשתמש בבטון בגווני אפור. חומרי גימור אפורים אלה מושלמים לעיצוב בסגנון מודרני. 

בטון אדריכלי משמש לריצוף חדשני וייחודי, והוא מציע מראה של משטחים מונוכרומיים אותו ניתן לפרק על ידי אלמנטים דקורטיביים נועזים וגיאומטריים.

אווירה תעשייתית

הסגנון התעשייתי נמצא כרגע בשיאו. סגנון זה עבר מהמפעלים רחבי הידיים לחללים קטנים בהרבה כמו משרדים או דירות מודרניות.

קירות מחופים בבטון ורצפות בטון הפכו למילה האחרונה בעיצוב פנים שמשרה אווירה תעשייתית מיוחדת במינה. 

הגוון הקר של המשטח האפור, המט, המחוספס, והתבניות הלא סדירות, גורם לרצפות הבטון ולקירות הבטון להיראות נהדר בחלל משרדי. 

שלל שילובי צבעים

  • אם אתם מעוניינים בעיצוב משרדי תעשייתי ומינימליסטי המאפיין את הבטון, כדאי לדעת שמשטחי בטון משתלבים נהדר עם גוונים אחרים של אפור או לבן.
  • רצפה וקירות מבטון במשרד ייראו נהדר גם בשילוב של צבעים עזים, המנוגדים למונוטוניות של גווני הבטון האפורים.
  • כאשר משטחי הבטון נמצאים בסמוך לאלמנטים המגלמים את הקלסיקה של העיצוב הגלובלי או של האומנות המודרנית, הם תורמים ליצירות מפתיעות ואופנתיות במיוחד.
  • רצפות וקירות בטון מאפשרים לכם לחשוב מחוץ לקופסה כשאתם מתכננים אותם. למשל, שימוש באריחי בטון מעוצבים בהתאמה אישית שאין לה גבולות, ושילובם בחלל המשרד כדי ליצור נקודת מיקוד מעניינת.

על אריחי בטון מעוצבים

הטכנולוגיות החדשות מאפשרים היום ליצור אריחי בטון מצוירים במגוון צורות ובמחירים יותר זולים. אם גם אתם רוצים להשתמש באריחי בטון מצוירים במשרד, היום הם זמינים הרבה יותר.

אותן טכנולוגיות חדשות הפכו את אריחי הבטון להרבה יותר נגישים, עמידים, ומותאמים אישית. כול סוג של אריח, כל סוג של ציור, הם היום בגדר אפשרות. אין בעיה להגשים כל חלום שלכם הנוגע לעיצוב המשרד החדש.

 
גלילה לראש העמוד