שיפוץ דירה מחייב ניקיון

שיפוץ דירה מחייב ניקיון

שיפצתם את הדירה ולא ניקיתם אחריכם? ייתכן ולא תראו ליקויים ופגמים בעבודת השיפוץ. יתרה מכך, לא תוכלו להנות כראוי מהתוצאות של השיפוצים. אם השקעתם בשיפוץ עשרות או מאות אלפי שקלים לא תוסיפו עוד תשלום עבור חברת ניקיון שתשלים את המלאכה כראוי?

כאשר מבצעים ניקיון דירה לאחר שיפוץ, תחת ידייה של חברת ניקיון מקצועית ומנוסה, יודעים כי לא מפספסים שום פינה בבית. כל פינה ששיפצתם, כל מרצפת שהחלפתם, יראו נקיים מתמיד ויחשפו כל ליקוי או פגם.

גם כאשר מדובר על שיפוצים בסדר גודל קטן יחסית, כמו שימוש בבטון מוחלק, מרצפות חדשות, שינוי קירות ועוד, ניקיון מקצועי נדרש ויכול לחסוך כסף רב ועלויות נוספות בעתיד.

יתר על כן, ניקיון לאחר שיפוץ מגביר את תחושת הסיפוק של בעלי הדירה, תחת העובדה שנכנסים לבית משופץ ונקי, בעל תחושה כללית של חדשנות ושינוי אווירה.

ניקיון ושיפוץ הולכים יד ביד

חברות שיפוצים וקבלני שיפוצים שמכבדים עצמם ומעריכים את העבודה שהם עושים נוטים להכניס סעיף בו הם מתחייבים לשכור חברת ניקיון. לרוב, יהיו אלה חברות ניקיון שעובדות עם הקבלן, אך קיימים גם מקרים בהם ניתן לדרוש חברת ניקיון עצמאית שבעלי הדירה שוכר על חשבון השיפוץ.

עבודה משותפת של ניקיון ושיפוץ מסייעים לדיירים להיכנס לדירה מצוחצחת וכמובן להעלות ולהשביח את ערך הדירה.

חשוב לדעת שישנם קבלנים שמבטיחים אך ורק פינוי פסולת, וזה כמובן לא תחליף לניקיון.

לא מתפשרים – מנקים

לא תמיד שש קבלן שיפוצים להכניס סעיף של חברת ניקיון בהצעת המחיר (ולפעמים טוב שכך מכיוון שאלה חברות מוטות המשרתות את האינטרסים שלו) מן הטעם הפשוט שישנם דברים שעדיף שלא יראו בתפארתם. ליקויים במרצפות, עבודה לא גמורה, פינות בעייתיות, כל אלה חשופים הרבה יותר לעיני המתבונן כאשר הבית נקי מכל רבב.

גם כאשר משתמשים בבטון דקורטיבי יש צורך בפוליש

טרנד חזק שתופס תאוצה בימים אלה בכל הקשור לשיפוץ דירות הוא בטון מוחלק או דקורטיבי.

מדובר על בטון שבמראהו החדש נראה יפה מתמיד ומגיע במגוון צבעים וגוונים.

חשוב לדעת שאם במהלך עבודת השיפוץ נעשה שימוש בבטון דקורטיבי או בטון מוחלק, אין זה אומר כי לא צריך לסיים את העבודה עם עבודת ניקיון יסודית. חברת ניקיון לפוליש בהחלט תועיל ותעלה על נס את תוצאות העבודה.

חברות ניקיון מומלצות ערוכות לטיפול בסוג כזה של בטון וידעו לתת תוצאות מבריקות ולקנח בניחוחות שיזמינו אתכם להיכנס לדירה המשופצת.

המסקנה – ניקיון לאחר שיפוץ

בין אם מדובר על שיפוץ קטן יחסית, בין אם זה רק שיקום הרצפה ומעבר לבטון דקורטיבי, אין מנוס משירותים מקצועיים וניקיון לאחר שיפוץ המתבצע על ידי חברת ניקיון מומלצת ומקצועית.

אל תהיו עשירים מדי בכדי לקנות בזול או חסכנים מדי בשביל להשקיע כספים מיותרים, היו חכמים והשקיעו את כספכם בשיפוץ יסודי ומקצועי והשלימו את המלאכה באמצעות ניקיון יסודי.

 
גלילה לראש העמוד