שיפוצים למשרד – איך זה משנה את קבלת הלקוח?

בטון מוחלק - דוגמא 4

קרה לכם פעם שנכנסתם למשרד כלשהו וראיתם חושך בעיניים? משרד מוזנח עם קירות מתקלפים, רהיטים ישנים, גופי תאורה שעבר זמנם, רצפה ישנה, חלונות מתפרקים, דפים מפוזרים, אבק ולכלוך גורמים לכל אדם שנכנס למשרד להרגיש שהגיע למקום לא מקצועי או במילים אחרות – כל מה שרוצה אותו לקוח פוטנציאלי הוא לברוח מהמקום, זה אפילו לא משנה אם מדובר על משרד איכותי שמעניק שירות נפלא.

משרד נאה ומטופח יוצר רושם של מקום איכותי שמשקיע בעובדי החברה ובלקוחות, משרד כזה גורם לכל מי שמגיע להניח שהחברה נמצאת במצב טוב מבחינה כלכלית. תחושה כזו גורמת ללקוחות לסמוך על בעל המשרד ועל העובדים.

מה כולל שיפוץ משרד? ומה לגבי העיצוב?

שיפוצים למשרד יכללו החלפת אינסטלציה (במידה ויש צורך בכך), צביעה, החלפת ריצוף (מומלץ להתקין רצפת פרקט), שבירת קירות או הוספת קירות גבס, התקנת גופי תאורה מרשימים, החלפת חלונות ועוד. כמובן שיש צורך להחליף ריהוט, לרכוש פתרונות אחסון טובים ועוד.

*כמובן, לא לשכוח: לכל עבודת שיפוצים חובה לעבוד עם בעל מקצוע איכותי לפני שרצים לבחור את הצבע. דעו לבחור נכון, השאר יגיע בקלות.

נוסף על השיפוץ של המשרד חשוב לעצב אותו בצורה שמתאימה לעסק כך שהאווירה תתאים לתחום העיסוק של המשרד. כמו כן, יש לכלול בעיצוב את הלוגו של החברה ולצור פינת המתנה נעימה ומרגיעה שמכילה ספה נוחה, מתקן שתייה, שולחן קטן עם מגזינים וכו'.

אחד העיצובים הפופולאריים בימינו מתמקד ביצירת מרחב, כך שנוצר חלל גדול ללא מחיצות, הדבר תורם גם לתחושת העובדים ולשיתוף הפעולה, בעלי משרדים שרוצים לצור תחושה של מרחב אך לשמור על פרטיות יכולים לבחור במחיצות מגבס או זכוכית שיוצרים אווירה קלילה.

לוחות זמנים – סכמו על לוח הזמנים מראש

למרות שמדובר על תהליך חשוב לא ניתן להפסיק את העבודה במשרד ולכן יש לבצע את השיפוץ באופן הדרגתי, כלומר לשפץ את האזורים בתורות כך שכשאזור אחד יעבור שיפוץ יהיה ניתן לעבוד באזור אחר. משום שמדובר על תהליך ממושך שגורם לחוסר נוחות ומפריע לעבודה (time is money) חשוב לקבוע את לוחות הזמנים ולרשום בחוזה באיזה תאריך הפרויקט יסתיים ומה יקרה במידה ויהיו עיכובים. בצורה זו יהיה ניתן למנוע אי הבנות עם קבלן השיפוצים.

לשפץ ולעצב במידה – עשו זאת בטעם טוב

משרד מעוצב ומושקע יגרום לכל מי שמגיע להרגיש בנוח – בין אם מדובר על בעלי המשרד, העובדים או הלקוחות ואין ספק כי הדבר ישפיע על העסק בצורה חיובית – העובדים ייהנו לשבת במשרד וישקיעו בעבודה והלקוחות ירגישו שיש להם על מי לסמוך ושהם עובדים עם בעלי מקצוע איכותיים, עם זאת וכמו בכל דבר אחר בחיים, גם במקרה של שיפוץ משרד יש לפעול בשיקול דעת ובמידתיות ולהימנע מעודף השקעה אשר תגרום ללקוחות להרגיש שהמשרד מבזבז את כספיהם.

שיהיה בהצלחה!

 
גלילה לראש העמוד