יתרונות בטון מוחלק לבית

 

בטון מוחלק הוא חומר שניתן לראות היום יותר ויותר בבתים מודרניים, בהם ניתן למצוא אותו בצורה מוחלקת, מלוטשת, חרוטה או מוכתמת. הוא משמש כחומר ריצוף לכל החדרים והמשטחים בבית ובחוץ, והיתרונות העיקריים שלו הם מגוון אפשרויות העיצוב, הצבעים וקלות התחזוקה.

אבל יש לו עוד מגוון רחב של הטבות ויתרונות שחשוב שתכירו אם אתם מבקשים להשתמש בבטון מוחלק לבית לציפוי משטחי בטון קיימים בשטחים הפנימיים או החיצוניים של ביתכם. אז אם עד היום חשבתם על בטון כעל משטח תועלתני שמתאים רק לחניונים, למוסכים ולמדרכות, אתם מוזמנים להכיר את מעלותיו הרבות של בטון מוחלק לבית, כחומר ריצוף שיפתיע אתכם.

הוא סובל הכול: מעקבים גבוהים ודקים ועד ציפורני כלבים וחתולים

בטון מוחלק לבית הוא חומר קשה וגמיש מאוד שלא נשחק גם אם מציבים עליו ציוד כבד מאוד כמו ריהוט כבד או מכשירים ביתיים כבדים.

עמידות פירושה גם מניעת נזקים. אין שריטות כתוצאה מהליכה עם עקבים גבוהים או כלבים וחתולים שהתחביב שלהם הוא לגרד ולשרוט את הרצפה, כך שאין צורך לדאוג מפני הישחקות החומר, כי למרות שאפשר לגרד את משטח הבטון, כדי שהוא יישחק וייפגע ממש, צריך לעבוד די קשה.

תחזוקה קלה

שמירה על רצפת בטון מוחלק לבית דורשת תחזוקה מינימלית. כל מה שצריך זה לצפות את הרצפה בשעווה אחת לתשעה חודשים, בהתאם לרמת התנועה, על מנת לשמור על שכבת המגן על פני השטח של הרצפה.

חוץ מפעולת תחזוקה זו, אפשר להשתמש במטלית לחה לניגוב הרצפה מעת לעת כדי לשמור על ניקיונה, או להשתמש בחומר ניקוי קל כדי לנקות כתמים עקשנים במיוחד.

פתרון עיצוב לטווח הארוך

רצפת בטון מוחלק לבית, שמותקנת כראוי ומתוחזקת היטב, יכולה לשמור על המראה הטוב שלה ללא הגבלת זמן.

החומר יכול לשרוד בתנאים של תנועה גבוהה במשך עשרות שנים, מה שבטווח הארוך אומר שאתם חוסכים כספים רבים ואין צורך להחליף את הריצוף כל כמה שנים.

גמישות בעיצוב

כשרוב האנשים חושבים על רצפות בטון, הם חושבים על משטחים אפורים מכוערים עם מרקמים חדים ומהמורות, והדבר האחרון שהם חושבים עליו הוא שימושים ביתיים.

אבל ההתקדמות המודרנית והטכנולוגיות החדשות מאפשרות למעצבים להשיג מגוון כמעט אינסופי של צבעים, מרקמים ואפקטים גמישים של עיצוב עם החומר הרבגוני הזה.

תתפלאו, אבל השימוש הכי נפוץ בבטון מוחלק לבית הוא בלב הבית: במטבח

לוחות של בטון מוחלק לבית מתאימים להתקנה על משטחי מטבחים כמו למשל לציפוי מדפים, השיש, או שולחן האי במטבח.

הגימור החזק המבריק מאפשר לבצע במטבח כל רמה של פעילות, תנועה גבוהה, הצבת מכשירים כבדים, וכמה בלגן שאתם רוצים. כי לא משנה כמה תהפכו את המטבח, תמיד תהיו מוקפים במשטחים מבריקים וחלקים, ולכן בעלי בתים רבים בוחרים ליצור את המטבח שלהם עם החומר המדהים הזה.

גם באמבטיה

מעצבי פנים רבים ובעלי בתים מעדיפים להתאים את עיצוב המטבח להיבטים של חדר האמבטיה, כגון דלפק הכיור.

תהליך היצירה וההתקנה של חומר זה בחלקים האלה של הבית דומה לבנייה של כל פרויקט בטון אחר למגורים, רק בלי העובש, הסדקים והחורים בקירות בזכות התערובת האטומה והחלקה שמכסה את המשטחים.

בשורה התחתונה, אם כבר בונים, מעצבים או משפצים – רק עם בטון מוחלק

בטון מוחלק לבית נחשב היום לחומר הכי טוב לשימוש בפרויקטים של בניה, עיצוב פנים או שיפוצים בזכות השימושים המרובים שלו.

אפשר להשתמש בו במגוון דרכים וסגנונות עיצוב בתוך הבית ובשטחים החיצוניים שלו, ולהשיג מראה של בית מודרני, נקי ומרהיב.

 
גלילה לראש העמוד