ניקיון לאחר שיפוץ עם חומרי בטון

ניקיון לאחר ביטון

ניקיון לאחר ביטון

הבעיה הגדולה ביותר של הבטון

הבטון הוא חומר חשוב מאוד בימינו, אפשר לומר אפילו הכרחי. לא ניתן לבנות מבנים מסוימים ללא בטון ואנו לא מדברים רק על בנייני מגורים אלא גם על קונסטרוקציות חשובות אחרות כמו למשל גשרים או תשתיות. גם במגזר הפרטי משפצים לא מעט עם חומרי בטון מסוגים שונים אך לא משנה באיזה מגזר מדובר או מה השימוש, הניקיון יהיה קשה מאוד לאחר מכן. הניקיון אחרי שימוש בחומרי בטון יהיה קשוח בעיקר במגזר הפרטי והעסקי כיוון שיש רף עיצובי גבוה יותר וכך גם הניקיון יהיה חשוב יותר. ניקיון לאחר שיפוץ עם חומרי בטון יהיה קשה מכיוון שהבטון מתייבש לאחר כמה שעות וקשה להסירו.

ניקיון יסודי חייב להיות מהיר

הבטון הוא אחד החומרים הכי קשים שיש, אך הוא מתקשה רק אחרי שהוא מתייבש. כל עוד הוא נוזלי קל מאוד למרוח אותו ולכן הוא גם שימושי כל כך. הבעיה היא שמתוך שיפוצים נרחבים בבית כמעט ולא יהיה סיכוי שלא תהיה חתיכת בטון שתיפול במקום הלא נכון ולאחר מכן היא תתקשה ויהיה קל מאוד להסיר אותה. לכן יש צורך להסיר את הכתמים הללו כמה שיותר מהר ולא להמתין שהם יתייבשו ולשם כך יש צורך לבצע ניקיון מהיר במיוחד. אם אתם מבצעים שיפוצים בבית ומעורב בהם בטון, אתם חייבים לדאוג לניקיון לאחר שיפוץ כמה שיותר מהר ומוטב לקבוע אותו לפני שהם יגיעו לסיום.

פינוי אשפה ממקום השיפוצים

עד כה דיברנו בעיקר על תכונת הייבוש וההתקשות של הבטון אך מעבר לכך יש לו עוד מספר בעיות. אחת הבעיות הנוספות שראוי לציין הוא הקושי לפנות אותו. כאשר מבצעים שיפוצים עם בטון בבית יש צורך לפנות פסולת בנייה שלעתים תהיה כבדה מאוד ואף קשה להרמה. כאשר משפצים את הבית עם בטון כמעט תמיד יש צורך לשבור חלק מהקירות או להחליף את המרצפות ואת פסולת הבנייה הזו אי אפשר פשוט להשליך לפח. אמנם חלק מהרשויות המקומיות מתירות לתושבים להשליך את הפסולת שאינה ביתית במקומות ייעודיים ובימים מסוימים אך לרוב יהיה צורך לעבוד עם חברת פינוי פסולת מורשית.  

ניקיון מקצועי עם מכונות ניקיון

ניקיון לאחר שיפוץ עם חומרי בטון חייב להתבצע בצורה מקצועית ומנוסה. אם אתם חושבים שהנחישות שלכם תהיה מספקת כדי לקבל את הניקיון הטוב ביותר אתם טועים, כי יש צורך גם בידע וניסיון בניקיון, יש צורך בכוח אדם מספק וכמובן באביזרים, חומרי ניקיון ומכונות שטיפה מקצועיות. באופן כללי לא כדאי לוותר על שימוש במכונות שטיפה בכל ניקיון שחייב להיות יסודי וצפוי להיות עיקש, כי כך הניקיון שלכם יהיה הרבה פחות מאומץ והרבה יותר מהיר. כמו כן הניקיון בעזרת מכונות שטיפה יהיה יסודי יותר כיוון שהמכונה לא מתעייפת והיא מסוגלת לנקות גם עם קיטור או מים חמים, להסרת כתמי בטון.

 

 
גלילה לראש העמוד