פיקוח בנייה על החלקות בטון

פיקוח בניה

פיקוח בניה

רצפת הבטון המוחק נותנת פתרון מעולה ופרקטי עבור קשת רחבה של צרכים ומטרות במיוחד בכיסויים של משטחים גדולים. באמצעות החלקת בטון ניתן להגיע לתוצאות טובות, אסתטיות, עמידות וחזקות לאורך זמן. פיקוח בנייה על החלקות בטון היא חשובה עד מאוד בתהליך החלקת הבטון. לכן חשוב שיהיה פיקוח בנייה על החלקות בטון במהלך החלקת הבטון שמתבצעת בשטח.

מהו החלקת בטון?

החלקת בטון היא פעולה אשר מתבצעת במהלך הבנייה במטרה להקנות לרצפה רמה גבוהה של גימור. כלומר, הבטון המחולק אשר מתאים למגוון נרחב של סגנונות עיצוב משתלב יפה עם חומרי הגלם ויוצר ריצוף איכותי וברמת גמר גבוהה. באמצעות הריצוף ניתן לשלב גימור סופי של הריצוף ולוותר על הפיזור. גופי תעשייה ומסחר רבים, חניונים, מפעלים ומסודות משתמשים בשיטת החלקת בטון, ובשנים האחרונות ניתן לראות שגם לקוחות פרטיים מעדיפים את השיטה הזאת. באמצעות החלקת בטון ניתן לעצב את הבית בעיצוב מודרני וחדיש עם חללים גדולים ופתוחים, לשלב חומרי שונים כגון מתכת וזכוכית בעיצוב עצמו וכן לשלב את הבטון בסגנון כפרי עם עץ מחוספס.

למה יש צורך בפיקוח בנייה על החלקות בטון?

החלקת הבטון דורשת פיקוח בנייה בשטח. באמצעות פיקוח בנייה על החלקות בטון ניתן לעקוב אחרי תהליך החלקת הבטון ולוודא שהיא מתבצעת כהלכה ללא ליקויים. תהליך החלקת בטון מורכב מכמה שלבים אשר כוללים: משטח מיושר ומפולס עליו נפרסת רשת ברזל ועליה יוצקים בטון בתבניות בעזרת משאבה, לאחר מכן מניחים את הבטון באופן אחיד וחלק ומוסיפים חומרים שונים אשר מחזקים את הבטון ויוצרים את הגוון שלו. לאחר ששכבת הבטון עברה את ההליך הראשוני של התקשחות,  מתבצעת החלקת הבטון באמצעות מכונת הליקופטר אשר מפלסת את הבטון בצורה אחידה. המכונה מבטיחה אחידות לאורך השימוש בה ללא בליטות לעין. על מנת שלא יווצרו סדקים בבטון חורצים את הבטון ממש בדומה לאריחי הרצפות ומרטיבים את הבטון. בכל אותם שלבים של ההחלקה עצמה ישנו פיקוח בנייה על החלקות בטון על מנת לפקח שתהליך עובר בהצלחה רבה ללא ליקויים שונים.

מהן היתרונות של החלקת בטון?

בטון מוחלק הוא פתרון מעולה לריצוף ולכן השימוש בו כדאי עד מאוד, אך יש צורך לבצע פיקוח בנייה על החלקות בטון לכל אורך החלקת הבטון וזאת על מנת למנוע ליקויים שונים. באמצעות פיקוח בנייה על החלקת בטון אנו מקבלים בטון מוחלק ברמת גמר גבוהה ביותר. מעבר לכך היתרונות של החלקת בטון כוללים את היתרונות הבאים:

תהליך מהיר- הודות להחלקת בטון ניתן לקבל ריצוף מהיר העונה על הצרכים שלנו לאורך זמן.

עמידות לאורך זמן- החלקת בטון היא דרך מעולה לריצוף עמיד וחזק לאורך זמן, כול מקומות בעלי רמה גבוהה של שחיקה.

טמפרטורה נוחה- עם החלקת בטון ניתן לקבל טמפרטורה נעימה אשר מתאימה לאקלים שלנו וזאת מאחר שהבטון אינו מתחמם.

תחזוקה קלה- באמצעות החלקת בטון ניתן לנקות בקלות ולתחזק את הבטון עם סמרטוט רטוב וחורי ניקוי שאינם מכילים חומרי ריכוז חומצתי גבוהים.

ניקיון- באמצעות בטון מוחלק אנו מקבלים בטון אשר אינו צובר לכלוך כמו הריצוף הרגיל שאנו מכירים.

התאמה לצרכים שלנו- באמצעות בטון מוחלק ניתן להתאים את הבטון לסגנון ולצבעי החלל שאנו רוצים אותו.

 

 
גלילה לראש העמוד