קניית דירה בראש העין החדשה ב-2019

בניה בראש העין

בניה בראש העין

אם גם אתם רוצים לגור במרכז אך התייאשתם מהמחירים שרק הולכם ומאמירים, אתם לא לבד. יש לא מעט זוגות צעירים כמו גם כאלו שיש להם כבר משפחה וילדים שרוצים לגור באזור המרכז על כל מה שהוא מציע, אך הם לא יכולים לעמוד במחירים. בדיוק בשביל אלו יש את ראש העין, אחת הערים המסקרנות ביותר בשנים האחרונות מבחינת נדל"ן, עיר בה המושג "שינוי פני העיר" מקבל משמעות של ממש. ראש העין החדשה היא שכונה בראש העין אליה נוהרים עוד ועוד צעירים, ותיקים ועולים, אוכלוסייה איכותית שמוצאת בה את כל מה שהיא חפשה במרכז רק במחירים שפויים. אך לפני שנדבר על ראש העין החדשה, הנה כמה מילים על ראש העין בכלל ועל ההתקדמות שהיא עשתה.

ראש העין – המהפך.

ראש העין היא עיר שבשנות ה-30 של המאה הקודמת הייתה בסיס גדול של הבריטים ובשנות ה-40 החלו יהודי תימן שעלו זה עתה ארצה ליישב אותה. בשנת 1951 היא הפכה ליישוב קבע ורק ב-1994 היא הוכרזה כעיר. בשנות ה-90 חל בה המהפך הגדול, מעיירת עולים לעיר ואם בישראל, בה נבנו שכונות חדשות שאוכלסו על ידי אוכלוסייה ממעמד סוציו-אקונומי גבוה – עולים חדשים מברית המועצות, גימלאי צה"ל, אנשי קבע ורבים שחיפשו את הפריפריה של המרכז. כיום, במערב העיר נמצאות השכונות הישנות בהן מתגוררים עדיין ותיקי עולי תימן ובמזרח העיר קמות להן שכונות חדשות מה שמוגדר היום – ראש העין החדשה.

שכונות איכותיות בלב הארץ

ראש העין החדשה מספקת למי שרוצה לגור במרכז את כל מה שצריך. יש בה מוסדות חינוך מצוינים שרק הולכים ומתרבים, יש בה מוסדות תרבות, מתנ"סים ומרכזים חברתיים, יש בה שטחים ירוקים רחבי ידיים, פארקים וגני שעשועים ובקיצור – איכות חיים גבוהה במיוחד. אחד היתרונות של ערים במרכז כמו תל אביב, רמת גן ודומיהן הוא אפשרויות התעסוקה הרבות שיש בהן. ראש העין מציעה גם את זה הן בתוכה והן עם אפשרויות הגישה התחבורתית שקיימת היום שמאפשרת לרבים רבים לצאת ולחזור לעיר במהירות יחסית, לעבוד כמעט בכל אזור בארץ ולהגיע אליו ללא כל קושי.

ראש העין החדשה – השקעה מצוינת

קניית דירה בראש העין החדשה ב-2019 היא השקעה מצוינת למי שחושב לרכוש שלא למטרת מגורים. ראש העין החדשה היא אזור בו הביקוש רק הולך וגובר ויחידות הדיוק הולכות ומתמעטות, מה שבהכרח ייצור מצב בו המחירים יעלו ומי שמשקיע עכשיו ירוויח לא מעט. כיום יותר ויותר צעירים שרוצים לגור ליד ההורים שלהם במרכז, או כאלו שמגיעים מהפריפריה ורוצים לגור "איפה שהכול קורה" אבל לא יכולים להרשות לעצמם את תל אביב או סביבותיה, בוחרים בראש העין החדשה ועם מה שהיא מציעה, זו בהחלט לא התפשרות מצידם.

 
גלילה לראש העמוד