תכנון בריכות בטון

בריכת שחיה מבטון

תכנון של בריכת שחייה מבטון מצריכה שילוב של מומחיות ידע וניסיון של בעלי מקצוע. ההמלצה היא לשכור את שירותיה של חברה מקצועית וכך לקבל אחריות מפני נזילות או פגמים בעת הדבקה של החומרים השונים.  חברה מקצועית תדאג לבצע גימור מקצועי באמצעות שימוש בחומרים איכותיים.

אילו שלבים יש במסגרת בניית הבריכה

בעת בניית בריכת בטון ישנם מספר שלבים אשר חשוב ביותר להקפיד על תכנונם על מנת לבצע כל שלב בדיוק מירבי.

אישור מטעם העירייה: בשלב הראשון יש להגיש בקשה לעירייה לצורך בניית הבריכה. הדרישה עוסק בעיקר בהיבט הבטיחותי הכולל מערכת חיטוי, גדר סביב הבריכה וכן המרחק משפת הבריכה.

התאמת גודל הבריכה: התאמת גודל הבריכה צריכה להתאים לאופי השימוש בבריכה ( כך לדוגמא אוכלוסייה של ילדים או קשישים זקוקים כי חלק גדול המבריכה יהיה מיועד למים רדודים)

בחירה  מתאימה של אנשי מקצוע: על מנת ליהנות מבריכה בבית חשוב ביותר לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע המשימה כגון  אדריכלים, יועצי קרקע, יועצי מערכות שונות.

אילו יתרונות יש לבריכת בטון

אורך חיים: בדומה לבריכות אחרות, גם לבריכה מסוג זה יש יתרונות כאשר אחד היתרונות הוא אורך החיים של הבריכה- באמצעות תחזוקה נכונה ניתן ליהנות מהבריכה לתקופה ארוכה.  

עיצוב: יתרה מכך ניתן ליהנות מעיצוב מרהיב במטרה לקבל מוצר יוקרתי.

עמידות: יתרון נוסף בא לידי ביטוי בעמידות הבריכה מפני מזג האוויר.

כיצד יש לקבל אישור בנייה

בעת הגשת אישור למטרת  בניית בריכת שחייה ישנם מספר פרמטרים אשר יש לתת עליהם את הדגש:

עומק הבריכה:  על מנת לא לפגוע בתשתית קיימת יש הגבלה של עומק ותפקידה של ועדה מטעם הרשות המקומית לוודא כי אין חריגה מהמגבלה.

סוג הקרקע: לצורך קבלת אישור לבניית הבריכה יש חשיבות לסוג הקרקע על מנת לוודא כי הקרקע אכן מתאימה לבנייה.

קרבה לגדר:  לעיתים בעת השימוש בבטון לצורך בנייה של בריכה ניתן להבחין בתכונות המאפשרות תזוזה גם כאשר הוא מותקן בקרקע.  מכאן, יש חשיבות לקרבה לגדר.

לאחר קבלת האישור מטעם המומחים בעירייה ניתן להתחיל את פעולת הבנייה.  בעת החיפוש אחר חברה לבניית הבריכה חשוב מאד להקפיד על קבלת המלצות מטעם אנשי מקצוע במטרה ליהנות מהתוצאה הסופית. בנייה אינה מקצועית עשויה לגרום לנזקים רבים ולכן יש לבצע סקר מקיף בין החברות השונות במטרה לבחור את החברה המקצועית ביותר. אין לבחון רק את המחיר אלא גם את המקצועיות ואת הניסיון.

שימו לב כי בנייה של בריכת שחייה חובבנית תדרוש תיקונים רבים העשויים לעלות לא מעט ולכן על מנת לחסוך הוצאות מיותרות יש להשקיע בבחירת חברה איכותית.  באמצעות שילוב של ידע וניסיון תזכו ליהנות מבריכה איכותית בבית אשר תסב לכם עונג רב.

 
גלילה לראש העמוד