יתרונות ריצוף אפוקסי

ריצוף

ריצוף

ריצוף אפוקסי הוא לא רק אחד מהאפשרויות הטובות ביותר שיהיו לעסק או למפעל שלכם, הוא הכי טוב בפער גדול מהמתחרים. מדובר על ריצוף כה מוצלח כך שכדאי לכם לקרוא את כל הסעיפים שעליהם נדבר במאמר הזה לעומק, כדי להבין מה רמת הכדאיות וההשתלמות שלו לטווח הארוך.

הריצוף הכי עמיד שיש

יש לריצוף אפוקסי יתרונות רבים אך ללא ספק היתרון המוכר והחשוב ביותר שלו הוא יתרון העמידות. העמידות של רצפת האפוקסי כל כך טובה עד שהוא הפך להיות הבחירה האוטומטית של עסקים ושל מפעלים חשוב לזכור שהריצוף אמנם יכול להיות גם במגזר הפרטי אם כי כרוב רוב מכריע של השימוש בו הוא למגזר העסקי והתעשייתי. מה זה אומר ריצוף עמיד? זה אומר שהוא יכול להיות עמיד לכל משקל כולל נסיעה של כלי רכב תפעוליים, עגלות משא, המון שדורך עליו בכל רגע נתון וכמובן רהיטים כבדים ואף מכונות. יחד עם זאת מדובר בריצוף שיהיה טוב בכל טמפ' ובכל תנאי.

תחזוקה קלה ביותר

את העמידות הנפלאה של ריצוף האפוקסי יש לציין גם לטווח הארוך. נזקי הזמן לא יפגעו בו ומעבר לכך שמדובר על רצפה עם חוזק משמעותי ביותר שעושה את ההבדל במקומות רבים, היתרון הנוסף הוא שלאורך זמן לא תהיה שחיקה ביכולת הזו. רצפת אפוקסי יכולה להיות מעולה גם לאורך שנים רבות כך והדבר החשוב בפרמטר זה הוא התחזוקה המועטה. אין צורך לתחזק את הרצפה באופן אינטנסיבי, כל מה שצריך לעשות זה לקנות אותה כאשר גם הניקיון פשוט מאוד ומסתכם במעבר סמרטוט.

מצטיין גם בבטיחות

אז אחרי התחזוקה הקלה ביותר והעמידות הנפלאה יש עוד יתרון אחד שאתם חייבים להכיר על ריצוף אפוקסי והוא הבטיחות שלו. רצפה זו היא הכי בטוחה שתוכלו לקבל כאשר הסיכוי להחליק עליה נמוך מאוד. חשוב לזכור שלמרות שלאפוקסי יש מראה חלק מאוד שנעים בעין מדובר על רצפה מחוספסת שמונעת החלקות. לכן ריצוף אפוקסי נפוץ מאוד במוסכים ובכל מיני מקומות תעשייתיים אחרים, הרי נפילה במתארים אלו, בעיקר עם ציוד או סחורה, יכולה להיות הרסנית. כמו כן הרצפה עמידה גם לחומצות וכימיקלים וזה משדרג את הבטיחות, יחד עם חסינות נגד אש כדי למנוע שריפות.

רצפה פשוטה להתקנה

אחרי כל היתרונות שמאפיינים את הרצפה זה הזמן לדבר על יתרון לא פחות חשוב והוא ההתקנה. ההתקנה של הרצפה פשוטה מאוד ולמעשה כל מה שצריך לעשות זה ליצוק את האפוקסי הנוזלי על רצפת בטון. לאחר מכן האפוקסי פשוט מתקשה מעצמו וזה קורה תוך כמה ימים בלבד, בדרך כלל עד 72 שעות לכל היותר. מדובר על ההתקנה הכי מהירה שיכולה להיות בחס לאיכות וחוזק הרצפה לאחר מכן. יחד עם זאת אפשר להתקין גם שכבה יחסית קטנה וגם על כל ריצוף, כולל עיצובים צבעוניים ומיוחדים.

 
גלילה לראש העמוד