בטיחות בעבודה – המפתח לפרוייקט מוצלח

בטיחות בעבודה – המפתח לפרוייקט מוצלח

קיבלת פרוייקט בניה נוסף –   בשמחה ובמוטיבציה להמשיך ולגדול. לצד המוניטין המקצועי של החברה שלך והרצון שלך שהיא תעמוד בחוד החנית של המקצוע בו בחרת לעסוק, חשוב מאוד לשמר את המוניטין הזה ולשים לב לתחום חשוב מאוד הקשור בו – שמירה על העובדים שלך. כדי שהפרויקט יתנהל בדרך המוצלחת ביותר, חובה עליך לדאוג שהעובדים שלך יהיו בטוחים, ידעו מה מצופה מהם ויתנהגו במקצועיות הדרושה – לא רק כדי למלא את העבודה על הצד הטוב ביותר, אלא גם כדי לעשות זאת מתוך ביטחון. הנה כמה דברים שיסייעו לך לשמור על בטיחות בעבודה.

ציוד לבטיחות בעבודה

הקפדה על שימוש נכון הוא המפתח של כל פרוייקט מוצלח. ציוד לבטיחות בעבודה מאפשר לך להעניק לצוות העובדים שלך את המקסימום מבחינת הטכנולוגיה והייצור ובכך להרגיע את עצמך – וגם אותם, ואת בני המשפחה שלהם, כדי שידעו שאתה דואג להם, שומר עליהם ומאפשר להם לעבוד בסביבה בטוחה. ציוד לבטיחות בעבודה כולל קסדות מתאימות, רתמות חזקות דיו במקרה של עבודה בגובה, מגני עיניים במקרה של עבודה בריתוך, ביגוד מעכב בעירה, ציוד מגן לחשמלאים, סופגי שמנים וכימיקלים ועוד. בנוסף, כולל הציוד גם מנעולים אמינים כדי לאחסן ציוד מסוכן, ארונות בטיחותיים לאותה המטרה ועוד מגוון רחב של ציוד שמטרתו היא אחת: לשמור על העובדים שלך בטוחים.

ידע מקצועי שימושי

לעיתים קרובות מגיע העובד עם ידע מקצועי רחב ובטוח, אך הוא לא בקיא במיוחד בתקנות הבטיחות ולמעשה מסכן את עצמו ואת חבריו לצוות. האחריות על הידע הביטחותי של העובד מוטלת עליך, המעסיק. דאג שהעובדים שלך יצאו להשתלמויות מתאימות, יתנסו בשטח במצבים מסוכנים שונים כדי לדעת כיצד לעמוד בהם במקרה, חלילה, שיזדקקו לכך והכן אותם לכל תרחיש – הם יודו לך על כך, והעבודה בפרוייקט תתבצע באופן חלק, מקצועי ומהיר הרבה יותר.

העסק ממונה בטיחות

תפקידו של ממונה הבטיחות הוא להיות זה שאחראי על כל נושא הבטיחות בחברה בכלל ובאתר בפרט. בכל פרוייקט שהוא, תפקידו של ממונה הבטיחות הוא לסרוק את השטח, להעניק פתרונות במקרה של סיכונים ולהתריע על מפגעים אפשריים. במקרה בו יש להפסיק את העבודה בשל סיכון קיים – חובה על ממונה הבטיחות לאכוף זאת. במקרה בו אחד העובדים מתנהג בניגוד לתקנות – על ממונה הבטיחות מוטלת האחריות להתרות בו שלא ינהג כך. כשאתה מעסיק אדם מקצועי ומהימן שכל תכליתו היא לדאוג שהעבודה תתנהגל כסדרה ברמת הבטיחות והסדר התקין, אתה מוריד מעצמך מעמסה רבה, חוסך זמן רב ובעיקר – מוודא מעל לכל ספק שהעובדים שלך מצוים בידיים הטובות ביותר.

כדי שפרוייקט יתנהל בצורה הטובה ביותר – עליו להיות בטוח. השתמש בציוד מגן, העסק אדם מטעמך שיהיה ממונה על הבטיחות והענק לעובדיך ידע שימושי.

 
גלילה לראש העמוד