החלקת בטון במרפסות פלדה

מרפסות

מרפסות

בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט אנשים אשר בוחרים במרפסות פלדה ועושים החלקת בטון במרפסות פלדה. החלקות בטון במרפסות פלדה יוצרים למרפסת הפלדה מראה מודרני תעשייתי ונקי. מראה זה יוצר קונטרה לריהוט העץ בבית ולשימוש בחומרים טבעיים ומדגיש את הגוונים של החומרים הטבעיים, על כן השימוש בו שכיח עד מאוד. באמצעות החלקת בטון במרפסות פלדה ניתן אף ליצור מראה חמים ועשיר מאשר מראה מודרני.

למה מרפסות הפלדה הפכו למרפסות המובילות ביותר בשוק?

מרפסות פלדה הן מרפסות איכותיות אשר מעלות את ערך הנכס ומשפרות את איכות חיינו. הם מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת וחומרי גלם מתקדמים ביותר, וכל תהליך מרפסת הפלדה מפוקח באמצעות מהנדסים ואנשי מקצועי מוסמכים בתחום. מרפסות הפלדה בטוחות, יציבות ועמידות לאורך זמן. קורות הפלדה שלהן פחות עבות מאשר מרפסות הבטון, ועל כן הן מגדילות את שטח המרפסת מה שלא נמצא במרפסות הבטון המוכרות. מעבר לכך, באמצעות מרפסות אלה ההליך בשיטה זאת הוא מהיר ומקצועי, הכולל עבודה נקייה ויבשה וכן שיטה אידיאלית לסגירת מרווחים בין מרפסות מדלגות. מרפסות הפלדה גמישות מבחינת הנדסית ומאפשרות מגוון צרכים ודרישות של בעל הדירה ובנוסף לכל אלה ניתן אף לעשות החלקת בטון במרפסות פלדה, ולקבל מרפסת עדכנית וחדישה אשר מתאימה לתקופתנו.

עד כמה חשוב החלקת בטון במרפסות פלדה עם אנשי מקצוע?

אם אתם רוצים מרפסת פלדה חזקה ויציב שלא תקרוס לכם, אתם חייבים להיעזר באנשי מקצוע מנוסים ובעלי ניסיון בתחום החלקת בטון במרפסות פלדה. באמצעות אנשי מקצוע מנוסים וכן פיקוח לאורך אורך תהליך בניית מרפסת הפלדה ועד סיום המרפסת והחלקת הבטון. פיקוח זה חשוב ביותר במיוחד שמדובר על מרפסת שהיא מחוץ לדירה וחייבת להיות מספיק יציבה, חזקה ועמידה על מנת שלא תקרוס. מעבר לכך, שלא כמו מרפסות הבטון אשר בהם יוצקים רצפת בטון כבדה, במרפסות הפלדה הרצפה יכולה להיות עשויה מסוגי רצפות קלות, בטוחות ויציבות. כך למשל מרפסת הפלדה יכולה להיות עשויה מלוחות פיבר צמנט עם מלט דחוס וסיבים משוריינים אשר מסוגלים לשאת עומסים כבדים ועמידים בפני פגעי מזג האוויר. כמו כן, ניתן אף לחבר את הרצפות לפלטות פח מיוחדות אשר מעליהם יוצקים את הבטון ומבצעים החלקת בטון במרפסות פלדה, או על לקוחות בטון עם כבלים דרוכים. כמו כן, תוכלו אף לצבוע את המצפות בצבעי אפוקסי מתאימים או לחפות אותם בחיפויים עמידים כמו שיש למשל.

למי מתאימים מרפסות פלדה?

מרפסות פלדה מתאימים לבתים פרטיים, מפעלים תעשייתיים, מקומות ציבוריים ועוד. כך שכל מי שמחפש מרפסת חזקה, עמידה ויציבה אשר עשויה מחומרים חזקים ועמידים, לא רק לצרכים אישיים פרטיים מרפסת פלדה תתאים לו עד מאוד. לכן אם אתם מתלבטים בין מרפסת בטון לבין מרפסת פלדה, כדאי לכם מאוד לבחור במרפסת פלדה הודות ליתרונותיה.

 
גלילה לראש העמוד